نکن باور...

 

سکوتم را نکن باور...

 

من ان ارامش سنگین پیش از قهر طوفانم...

من آن خرمن..,من آن انبار باروتم

که با اواز یک کبریت,آتش میشوم یک سر...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت23:39---30 بهمن 1392
لایـــــــــــــــــــــــــــ کــــــــــــــــ

ريحانه
ساعت18:32---30 بهمن 1392
اين هم دست خط خودتونه.زيباست وانسان را ميترسونه از طوفان وطغيان وخيلي حرف ها درونش پنهانه
پاسخ:نه نوشته خودم نیست ولی حرف دل خودمه


mli
ساعت13:08---30 بهمن 1392
Harfhaiat ra digar aramesh nadarid Hala dorimo harfhate ke ghalbamo milarzone art in rasme dostist man dost o o dost dighari
پاسخ:اینم مثل sms دادنت نوشتی من که چیز زیادی متوجه نشدم!


sajjad
ساعت11:30---30 بهمن 1392
برای گفتن دردهای دلم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد !
پاسخ:...


سَعيد
ساعت10:08---30 بهمن 1392
سلام مطالب جالب و قشنگي دارين..من لينكتون كردم خواستين به منم سر بزنين و رد پاتونو واسم جا بزارين .خوشحال ميشم

اگه لينكم كردين خبرم كنيد..مرسي منتظرم
پاسخ:لینک شدید


سَعيد
ساعت10:06---30 بهمن 1392
این روزها زیادى ساکــت شده ام

نمى دانم چــرا حرف هایم به جای گلـــو

از چشـــم هایم بیرون مى آیند …


سَعيد
ساعت10:05---30 بهمن 1392
هر سکوتی سرشار از ناگفته ها نیست



بعضی وقت ها سرشار از خجالتِ گفته هاست
پاسخ:ممنون زیبا بود


Kh
ساعت5:41---30 بهمن 1392
با عرض سلام

ازحضورتون تو وب صبح اميد وتبريكتون صميمانه تشكر

مي كنم
پاسخ:ممنون لطف دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, | 21:6 | نويسنده : آتریسا |